Copernicus Startet 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2012 Er det noen der ute som har erfaringer med reperasjon av disse displayene? Ser at modellen har gått ut for lenge siden, så skal vel mye til at noen forhandler kan skaffe dette. Displayet fungerer, men er nesten uleselig. Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Seewolf Svart 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2012 ...samme problemstilling her... med Autohelm ST 30 Bidata.... Sitér dette innlegget Link to post
Copernicus Svart 15.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 (redigert) Ser at det er noen svensker som linker til elfa - https://www.elfaelek...shop=ELFA_NO-NO - og at man kan bruke et av deres LCD display. Noen som har gjort dette før eller har kompetanse innen dette feltet? Redigert 15.Oktober.2012 av Copernicus (see edit history) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Copernicus Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Prøver igjen.....Kan jo eventuelt stille spørsmålet om det er noen som har et slikt display liggende? Eller annet komplett system til en rimelig penge? GPS- er uinteressant, her er det fart gjennom vannet som gjelder Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Copernicus Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Løfter denne i et siste forsøk på å få tak i et display. Blir vel til å bytte hele greia... Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
henrikravn Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Hei Nessy 94. Jeg har akkurat byttet ut min Silva 2000, da skovelhjulet på knopmåleren forsvant under tur til svenskekysten ifjor. Displayet er demontert, har sittet i lukket båt, pent som nytt, vil du ha det kan du ringe 93608399. Hilsen Henrik. Sitér dette innlegget Link to post
Copernicus Svart 21.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2013 Silva Log Typ 2000 Die Bedienungsanleitung finden Sie hier. Ersatzteile und Reparaturmöglichkeiten: Instrumente sind nicht mehr verfügbar Reparaturen sind nicht mehr möglich Der Log-Geber kann durch den Nexus Log-Geber Typ TH43 (6665-11-1) ersetzt werden. Das rote Paddelrad ist lieferbar (Art.-Nr. 6637-97 - Nexus Paddelrad rot mit Achse für Geber Typ TH43). Silva Log Typ 200 Die Bedienungsanleitung finden Sie hier. Ersatzteile und Reparaturmöglichkeiten: Instrumente sind nicht mehr verfügbar Reparaturen sind nicht mehr möglich Der Log-Geber kann durch den Nexus Log-Geber Typ TH43 (Art.-Nr. 6665-11-1) ersetzt werden. Das rote Paddelrad ist lieferbar (Art.-Nr. 6637-97 - Nexus Paddelrad rot mit Achse für Geber Typ TH43). Ser for meg ut til at det er samme skovlhjul og derav antatt også de samme signalkablene. Betyr dette at det vil fungre med 2000 displayet? noen som har noen meninger om dette? Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.