Kotnes Startet 14.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2012 Som overskriften sier så har jeg altså et dph-a drev som tilter seg innover under kjøring. Får feilvarsel på displayet når drevet har gått langt innover. Får ikke feil når jeg tilter inn selv så det må ha noe med at det går inn selv. Fikk høre at en hadde lagt en skive ved fjæra til ventilen ved oljebeholder i motorrommet så fjæra ble litt strammere og ventilen ikke slapp olje forbi. Noen som har vært borti dette før så del det gjerne med meg. Kjenner veldig lite til nyere volvo motorer og drev da jeg for det meste har hatt mercruiser. Motor er en D6 310 hk fra 2006 og det samme er drevet. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Kotnes Svart 16.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Ingen som har vært borti dette før. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
DieselDahl Svart 16.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2012 Trimpumpen er lik som på mercruiser. Så lenge det ikke forsvinner væske er det en innvendig lekkasje, enten i en sylinder eller i ventilblokka på trimpumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.