kibo Startet 15.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2012 Om noen dager skal båten å¨land. og da må jeg kjøre frostevæske gjennom motorn, en KAD 43, som har 290-drev. I den forbindelse må jeg forlenge vannslangensom er koblet til drevet. Skal hente ut frostevæsken og vannet fra en bøtte. Men jeg må skaffe en slange til å sette utenpå den eksisterende slangen, slik at den blir lengre, men hvilken dimensjon trenger jeg ? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 15.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 På tomgang kan du bruke Gardena kobling :-) Den går inni mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ally Svart 15.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 Jeg kjøpte en slik http://www.maritim.no/smabeslag/lenseplugg-og-ror/overgang-plast-38-32-28-25-22-19-16-13mm på Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.