Bergen Startet 15.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2012 Er i markedet for min første kajakk. Fortrinnsvis har jeg tenkt å kjøpe en til maks kr 5-7000,. Da har jeg muligheten til å kjøpe en helt ny kinakajakk i plast, men der finnes også glassfibervarianter i samme prisleie. Dukker det opp en bedre men brukt er dette vel så aktuelt. Noen som vil mene noe kvalifisert om disse to glassfiberbåtene ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37760384 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34435509 Jeg har padlet såpass mye at jeg føler at jeg ikke lenger befinner meg helt på nybegynner nivå men er ingen superpadler, lengde 181 cm middels kraftig bygget. Bruksområde vil være turer av et par timers varighet langs kyst og fjord og der bør være muligheter til å ta med bagasje for en overnatting. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 18.Mai.2013 Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Lurer på om jeg skal kjøpe en kano som kan være på hytta, til bruk i vann om tjern her.. Turer og litt fiske... For to voksne og en 10 åring.. Lite brukt, og det som er brukt er nesten nypris på... Hasle kanoen er vel velkjent, og den er laget i PE selges for 6000 jamt av et firma i Sandefjord Eller så finnes det glassfiber og annet, men da dyrere.. Bruken blir vel svært begrenset tenker jeg... kun noen få turer i året... men mere kjekt å ha nå/om en får lyst til en tur Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Mai.2013 Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Ligger det ikke en Haslekano på markedet her på BP? Mener det var 3000,- Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 18.Mai.2013 Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Takker Pinkvin.. Da er mail sendt til selger, så får en se Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mouche Svart 20.Mai.2013 Del på Facebook Svart 20.Mai.2013 Her er jeg litt overrasket over at din gode oppegående og beleste venn CB ikke har kommet på banen da jeg tror han har et forhold til disse produktene. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 23.Mai.2013 Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 Joda, holder litt på i den sektoren også Her kan en f,eks få en kajakk gratis https://www.facebook.com/kajakkogfritid/app_429842277101222?ref=br_tf Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Nord West 420 Svart 28.Mai.2013 Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Kjøpte nylig discovery pakke .. kr. 5750 med vest og åre ypperlig til å ha på dekk. padlet min første tur for et par dager siden .. 12km og gangsperr i armer dagen derpå ;) Sitér dette innlegget Link to post
krokenss Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Jeg har alltid hatt kajakk av bøttemateriale. Liker det best, samt det tåler mer sliting opp og ned langs skjærgården =) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 3.Januar.2014 Del på Facebook Svart 3.Januar.2014 Jeg har alltid hatt kajakk av bøttemateriale. Liker det best, samt det tåler mer sliting opp og ned langs skjærgården =) Glassfiber + skjærgård = dårlig kombinasjon, ja... Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 4.Januar.2014 Del på Facebook Svart 4.Januar.2014 Har brukt glassfiberbåter fra North Shore og P&H i mange år som hytte-, skjærgårds-, og turkajakk.. Har aldri følt at det er noen begrensning at de er laget av glassfiber, selvfølgelig må man være litt forsiktig, men det bør man jo være med plast også. Litt småreparasjoner etter uhell må man regne med, men stort sett uansett hvor stor skaden er så lar det seg reparere hjemme. Når det er sagt så finnes det masse gode plastbåter på markedet, og skulle jeg f.eks. hatt en med meg ombord i seilbåten på ferie ville jeg nok gått for plast. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
CB. Svart 12.Januar.2014 Del på Facebook Svart 12.Januar.2014 Det finnes mye av oppblåsbare også.....vi har lagt ut noe på mwlem.com Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
ivar Svart 14.Januar.2014 Del på Facebook Svart 14.Januar.2014 sikkert noen som trekker på smilebåndet , men broren min kjøpte en slik: http://biltema.no/no/Fritid/Sport/Vannlek/Kajakk-37089/ som jeg har lånt noen turer. stabil, neppe av de raskeste , men helt kurant for å komme seg utpå en tur Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
CB. Svart 17.Januar.2014 Del på Facebook Svart 17.Januar.2014 hehe, må faktisk smile litt men bavares, den flyter Har ikke hatt gleden av å prøve den selv men den er snaut 2 meter lang. Hva slags erfaring hadde din bror med denne ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
ivar Svart 17.Januar.2014 Del på Facebook Svart 17.Januar.2014 han padler 1-2 timer daglig om sommeren, iallefall om det er vær til det. Og om man ikke har prøvd en skikkelig kajakk så vet man jo ikke hva man går glipp av Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
CB. Svart 18.Januar.2014 Del på Facebook Svart 18.Januar.2014 hehe, lurer faktisk på om jeg skal kjøpe en slik en på Biltema, den ser litt artig ut, på en måte litt Donald Duck aktig Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.