SvartRøyk Startet 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2012 Jeg må lage meg ett verktøy. Tror ikke nøkkelen til DPG passer? Noen som som vet innvendig diameter på "røret" til spesialverktøyet til VP? Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Innvendig diameter 53 mm utvendig diameter 57 mm slissene for mutteren er 6 mm brede (6 stykker) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 19.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Hjertelig takk! Du har spart meg for en bomtur Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Kanskje du kan få dette vektøyet av tidligere båteier. Det følger nemlig med en til hver motorpakke. Altså en til hver båt. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Hei. Hvis jeg ikke så helt feil, hadde de nøkkelen hos VP forhandler til 200,- Da var det også firkantspor i enden til å sette momentnøkkel i. Skal bytte ut min gamle nøkkel selv, så er det lettere å bruke den med enten skralle eller momentnøkkel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.