saga Startet 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2005 I en artikkel på Nettavisen http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article345460.ece står det at kun halvparten av småbåteierne har latt seg følge med over i det nye registeret. Selv så var jeg litt i tvil - det var sånn 50/50 om jeg fortsatt skulle være registrert. Jeg benyttet internettregistreringen så var jeg om ikke annet med i trekningen av en gummibåt med motor (tror jeg det var). Så kan jeg heller melde meg ut senere om det skulle dukke opp tungtveiende grunner for ikke å være registrert. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Det kunne de unngått med at de som var imot måtte melde fra, ikke sånn de gjorde nå. Det er nok mange som har glemt , ikke giddi eller rota bort lappen som er blandt denne halvdelen. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 (redigert) Det kunne de unngått med at de som var imot måtte melde fra, ikke sånn de gjorde nå. Det er nok mange som har glemt , ikke giddi eller rota bort lappen som er blandt denne halvdelen. <{POST_SNAPBACK}> De fikk de ikke lov til. Når det er sagt, og som skrevet i tråden om RSSR: Noen ser flaska som halvtom, andre ser den som halvfull. Et hav av forskjell i mentalitet. Og - selv om overskriften i artikkelen i nettavisen er negativ (ellers var det jo ikke noen nyhet), så er Redningsselskapet fornøyd med responsen så langt (men å skrive det i overskriften ville jo ikke "slått", da). Redigert 14.Februar.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Fenix Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Det kunne de unngått med at de som var imot måtte melde fra, ikke sånn de gjorde nå. Det er nok mange som har glemt , ikke giddi eller rota bort lappen som er blandt denne halvdelen. <{POST_SNAPBACK}> Enig, men det tror jeg ikke er lov. Hvis dette kan defineres som et kommersielt produkt, og det kan det vel, ville det være i strid med markesføringsloven. Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Neste del av følgjetongen er at forsikringsselskapa truar med å seia opp forsikringa til dei som ikkje har registrert seg i det nye registeret.... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Jeg mener å huske at dette var omtrent det de hadde estimert med på forhånd, så det er ingen falitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.