Jump to content

Falitt for småbåtregisteret?

saga

Recommended Posts

I en artikkel på Nettavisen http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article345460.ece står det at kun halvparten av småbåteierne har latt seg følge med over i det nye registeret.

Selv så var jeg litt i tvil - det var sånn 50/50 om jeg fortsatt skulle være registrert. Jeg benyttet internettregistreringen så var jeg om ikke annet med i trekningen av en gummibåt med motor (tror jeg det var). Så kan jeg heller melde meg ut senere om det skulle dukke opp tungtveiende grunner for ikke å være registrert.

Det kunne de unngått med at de som var imot måtte melde fra, ikke sånn de gjorde nå. Det er nok mange som har glemt , ikke giddi eller rota bort lappen som er blandt denne halvdelen.

<{POST_SNAPBACK}>

De fikk de ikke lov til.

Når det er sagt, og som skrevet i tråden om RSSR:

Noen ser flaska som halvtom, andre ser den som halvfull. Et hav av forskjell i mentalitet. Og - selv om overskriften i artikkelen i nettavisen er negativ (ellers var det jo ikke noen nyhet), så er Redningsselskapet fornøyd med responsen så langt (men å skrive det i overskriften ville jo ikke "slått", da).

Redigert av KOB (see edit history)

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...