Jump to content

Magisk film. Storm i nordsjøen.......

Ficher

Recommended Posts

Når det er slikt vær i Nordsjøen og noen filmer stand-by båter ser det som regel dramaisk ut. Jeg har jobbet på slike båter i flere år og vil si det ser verre ut enn det egentlig er. Joda, det er mye bevegelse, men jeg har ennå til gode å være redd ombord. Høyeste bølgene jeg har vært ute for ble målt til 24 meter på signifikant, og 27 på maks. Ganske fascinerende. Vil tro dette er Ocean Sky filmet fra Draugen.

Dette er heller hva jeg vill kalle fascinerende:

http://www.youtube.com/watch?v=UG6FhK96dBg&feature=related[/url[/media

Her kan også knuselydene de hadde lagt til i den første videoen høres i virkeligheten :lol:

[/url] Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Når det er slikt vær i Nordsjøen og noen filmer stand-by båter ser det som regel dramaisk ut. Jeg har jobbet på slike båter i flere år og vil si det ser verre ut enn det egentlig er. Joda, det er mye bevegelse, men jeg har ennå til gode å være redd ombord. Høyeste bølgene jeg har vært ute for ble målt til 24 meter på signifikant, og 27 på maks. Ganske fascinerende. Vil tro dette er Ocean Sky filmet fra Draugen.

...og Draugen er i Norskehavet, ikke Nordsjøen...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...