Ficher Startet 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Been there done that, bare i NordNorge. Jævla slitsomt Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Med lydene de har lagt til fikk denne en 2'er Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 av 10 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Free Lillehammer Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Ha medynk med alle som jobber på stand-by båtene. Ellers ikke veltende sjøer. Skremmende å være i slikt med seilbåt, men likevel en stor opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 20.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2012 Når det er slikt vær i Nordsjøen og noen filmer stand-by båter ser det som regel dramaisk ut. Jeg har jobbet på slike båter i flere år og vil si det ser verre ut enn det egentlig er. Joda, det er mye bevegelse, men jeg har ennå til gode å være redd ombord. Høyeste bølgene jeg har vært ute for ble målt til 24 meter på signifikant, og 27 på maks. Ganske fascinerende. Vil tro dette er Ocean Sky filmet fra Draugen. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 (redigert) Dette er heller hva jeg vill kalle fascinerende: http://www.youtube.com/watch?v=UG6FhK96dBg&feature=related[/url[/media Her kan også knuselydene de hadde lagt til i den første videoen høres i virkeligheten [/url] Redigert 21.Oktober.2012 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lady B Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 Når det er slikt vær i Nordsjøen og noen filmer stand-by båter ser det som regel dramaisk ut. Jeg har jobbet på slike båter i flere år og vil si det ser verre ut enn det egentlig er. Joda, det er mye bevegelse, men jeg har ennå til gode å være redd ombord. Høyeste bølgene jeg har vært ute for ble målt til 24 meter på signifikant, og 27 på maks. Ganske fascinerende. Vil tro dette er Ocean Sky filmet fra Draugen. ...og Draugen er i Norskehavet, ikke Nordsjøen... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 Når det er slikt vær i Nordsjøen og noen filmer stand-by båter ser det som regel dramaisk ut. Jeg har motsatt inntrykk av deg, nemlig at når en ser en film som har vært filmet under dårligt vær ser det alltid mye roligere ut på fimen enn hva opplevelsen var. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 Her er der en annen: "Stolt Surf"; bilder tatt i 1977 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.