Jump to content

Svingbar arm for laptop.


Krapyl

Recommended Posts

Har leita og leita.

 

Jeg trenger en svingbar arm til å montere laptopen på slik at den kan stå over kartbordet eller ute i midten slik at den kan sees fra sittebrønnen. Må også kunne svinges helt rundt slik at jeg kan bruke den (laptopen) som TV nede i hytta.

Finnes slikt, eller er det jeg som drømmer?

Jo, jeg har sett at det er å få til bil, men det er noe digert bælverk.

Har også kikket på understell til bord, men det er også for stort.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Clas Ohlson har en del forskjellige konsoller (TV / video / høytaler) - på side 280 i katalogen, eller 31-2820 / -2817 / -708 / -2823 / -2822 på www.clasohlson.no

 

Bilde

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

ELTEK har også diverse varianter av høyttalerstativer, som med litt tilpasning (plate under PCen) kanskje kunne brukes(?) Se denne linken: http://www.mamut.com/dynabel

 

Gå inn på Nettbutikk og søk på f.eks. produkt HS3020, HS3030. Det er ikke så lett å få noe inntrykk av disse ut fra bildene her, men ut fra papirutgaven av katalogen ser disse litt interessante ut! De er ikke så store og har også enkle låsemekanismer. Tror kanskje dette kunne være verdt å ta en nærmere kikk på!

Link to post
Share on other sites

På en tidligere båt laget jeg en hengsel-anordning slik at ekkoloddet kunne svinges frem i kabinåpningen ved bruk. Til vanlig var loddet inne i kabinen (låst med ei hempe mot veggen forran førerplass). Da kunne jeg studere loddet mens jeg satt inne i kabinen også :cool:

Vurderte å gjøre det samme i nåværende båt, inntil jeg fant bedre plassering for lodd+++ over førerplass (under HT)

Med litt PetterSmart-tenking bør slikt kunne realiseres på de fleste båter uten for store kostnader... :wink:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Båten min ser slik ut inni.

 

Bilde

 

Dassen liger mellom bestikken og sittebrønn.

Hadde tenkt meg et eller annet jeg kunne feste på stolpen på babordsida.

Urtypisk, når du vet akkurat hva du trenger, er det ikke å få kjøpt. :headbang:

Høytaler og TV konsollene er enten uten låsing, eller tåler ikke lasten av en laptop.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...