Krapyl Startet 14.Februar.2005 Del på Facebook Startet 14.Februar.2005 Har leita og leita. Jeg trenger en svingbar arm til å montere laptopen på slik at den kan stå over kartbordet eller ute i midten slik at den kan sees fra sittebrønnen. Må også kunne svinges helt rundt slik at jeg kan bruke den (laptopen) som TV nede i hytta. Finnes slikt, eller er det jeg som drømmer? Jo, jeg har sett at det er å få til bil, men det er noe digert bælverk. Har også kikket på understell til bord, men det er også for stort. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
SRA Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 Bruk veggstativ til TV, bilteme har et som er billigt, utfordringen blir nok å finne en metode for å låse det i ønskeligt posisjon på en lett måte. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 (redigert) Clas Ohlson har en del forskjellige konsoller (TV / video / høytaler) - på side 280 i katalogen, eller 31-2820 / -2817 / -708 / -2823 / -2822 på www.clasohlson.no Redigert 14.Februar.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Arvid_A Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 ELTEK har også diverse varianter av høyttalerstativer, som med litt tilpasning (plate under PCen) kanskje kunne brukes(?) Se denne linken: http://www.mamut.com/dynabel Gå inn på Nettbutikk og søk på f.eks. produkt HS3020, HS3030. Det er ikke så lett å få noe inntrykk av disse ut fra bildene her, men ut fra papirutgaven av katalogen ser disse litt interessante ut! De er ikke så store og har også enkle låsemekanismer. Tror kanskje dette kunne være verdt å ta en nærmere kikk på! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 På en tidligere båt laget jeg en hengsel-anordning slik at ekkoloddet kunne svinges frem i kabinåpningen ved bruk. Til vanlig var loddet inne i kabinen (låst med ei hempe mot veggen forran førerplass). Da kunne jeg studere loddet mens jeg satt inne i kabinen også Vurderte å gjøre det samme i nåværende båt, inntil jeg fant bedre plassering for lodd+++ over førerplass (under HT) Med litt PetterSmart-tenking bør slikt kunne realiseres på de fleste båter uten for store kostnader... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Krapyl Svart 14.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 Båten min ser slik ut inni. Dassen liger mellom bestikken og sittebrønn. Hadde tenkt meg et eller annet jeg kunne feste på stolpen på babordsida. Urtypisk, når du vet akkurat hva du trenger, er det ikke å få kjøpt. Høytaler og TV konsollene er enten uten låsing, eller tåler ikke lasten av en laptop. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
bhanse Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 RAM har PC-konsoller: http://www.mobilecx.com/page_results.php?t...string=01004001 Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 14.Februar.2005 Del på Facebook Svart 14.Februar.2005 Disse selger også noe slikt du er ute etter kanskje: http://www.caroffice.no/ Let på menyen øverst... . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.