Seaward Startet 21.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2012 Hei! Jeg planlegger å bygge om en Scand Classic 25. Lage rundsalong ute, og flytte toalettet inn i hytten. Har noen erfaringer med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 3.Desember.2012 Del på Facebook Svart 3.Desember.2012 Hvilke utfordringer har du avdekket? Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 3.Desember.2012 Del på Facebook Svart 3.Desember.2012 (redigert) Lettere å kjøpe en AV (alternativ versjon) kanskje.. Redigert 3.Desember.2012 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.Desember.2012 Del på Facebook Svart 4.Desember.2012 Jeg planlegger å bygge om en Scand Classic 25. Lage rundsalong ute, og flytte toalettet inn i hytten. Har noen erfaringer med dette? Jeg hadde en slik med dassen ute og ser jo at det blir mer uteplass om man tar den vekk, men da har du brått en dass på soverommet.... Jeg og madammen snakket en del om dette og ble fort enige om at det var befriende å vite at man kunne stå opp å sette seg på ramma selv om motparten fortsatt druntet i senga. Om du ikke er spesielt dyktig håndverker og allerede har det du trenger av utstyr og plass å holde på, vil jeg tro at det er billigere å kjøpe den versjonen uten dass bak. Selv om du må selge den med dassen bak med tap og kjøpe den andre versjonen, tipper jeg at mellomlegget blir lavere enn verditapet blir på den den med utedass etter at du har gått løs på den med vinkelsliper. Dassen var bygget om på vår og hadde skåla rett inn i stedet for litt på skrå. Skaitrekket var fjernet og veggene malt med Bengalakk. Rett å holde rent og et perfekt sted å starte dagen. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Indy Svart 4.Desember.2012 Del på Facebook Svart 4.Desember.2012 En bekjent hadde for noen år siden en slik med toalettet bak. Han var på båtmesse og på standen til Scand kom han i prat med en fra båtbyggeriet. Han ble spurt hvilken båt han hadde, og da han fortalte det kom det fra mannen fra Scand: "Å ja, en sånn med utedass?" "Du kan da ikke kalle det utedass!", sa min bekjente. "Å jo da, det kan jeg, det er jeg som har konstruert det!", var svaret. Min bekjente måtte kvitte seg med båten etter dette, han klarte aldri å bruke toalettet uten å tenke på det som "utedassen"... Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.Desember.2012 Del på Facebook Svart 4.Desember.2012 Min bekjente måtte kvitte seg med båten etter dette, han klarte aldri å bruke toalettet uten å tenke på det som "utedassen"... Jøss... så soveromsdassen hadde vært mer ok liksom? Jaja.. han om det. Jeg har tilbrakt mange stunder nede i det lille trykkeriet bakerst i en Classic og synes det var helt gull. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Seaward Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 Hei! Takk for input! Jeg kjøpte ikke den båten (Scand Classic) så blir ingen ombygging heller. Etter litt gjennomtenking ble konklusjonen at det ikke var noen god ide. Det ble istedenfor en Skilsø 750 CC, en båt jeg tror jeg skal bli veldig fornøyd med, og tror den beslutningen var riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.