Eos Startet 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2005 Jeg skal bygge nytt instrumentpanel. Det som er tenkt gjort er å kle det eksisterende panelet med ny "hud". Har tenkt å bruke et plastmateriale. Hvordan det til slutt blir seende ut vet jeg ikke men tenker meg enten imitert tre eller karbon look. Jeg trenger å få laget en plastplate på mål med utskjæringer til brytere, instrumenter etc.. I tillegg til selve instrumentpanelet har jeg et ønske om å flytte motorinstrumentene opp og fremover. Det vil si at jeg ønsker å flytte dem i forkant av kartbordet. Til dette trenger jeg et instrumentpanel med et hus rundt. Er det noen som vet hvor jeg kan få laget slike paneler. Jeg har vært i kontakt med Retronic, men på grunn av den store ordremengden de har til norske båtbyggere, så har de sluttet å serve privatkunder. Jeg har alle instrumenter, brytere etc. EOS Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Kanskje Cobraboats kan hjelpe? De viste meg et carbondash som de hadde fått laget til en ny båttype de skal lage :-) Kanskje de kan høre med sin produsent? Hilsen Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.