Rexus Startet 22.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2012 Jeg har noen smådeler på båten som bør byttes ut. F.eks. lukkemekanismen til kalesjerommet i targabøylen og låsen på luka ned til motorrommet. Hvor bør jeg henvende meg for å få tak i slike ting til en Sealine? Finnes det noen gode websites der ute? Alt av tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2012 Se om det finnes noe navn på de tingene du skal bytte ut, og google det. Gjorde det med dørlåsen på skyvedøra, og fant forhandleren i england. Viste seg at det er samme som Fairline bruker, så det er mye som blir brukt av forskjellige produsenter. Sitér dette innlegget Link to post
Zandra Svart 22.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2012 Har du forsøkt Formo Marine i Skien? det er de som har vært importør av Sealine. Hvilken modell er det du har? Sitér dette innlegget Link to post
Rexus Svart 22.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2012 Det er en S37. Ja, Formo er vel den eneste aktuelle kandidaten jeg har funnet så langt. Det blir fort en henvendelse dit om jeg ikke kommer over andre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.