Lady B Svart 28.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 Hei, Det hender vi drar PC'en opp på berget og velger musikk fra spotify eller annen kilde. Så har vi et rimelig kraftig stereoanlegg som bærer lyden godt inn på land fra båten. Da kan man ha mye og fin lyd i mange timer forsynt fra båtens batterier. Miljøkriminalitet.. ja, men det er en annen diskusjon. Har prøvd flere blåtann, FM og andre løsninger men aldri fått dette til å virke på mer en 10-15 meters avstand. i tillegg er noe av dette sårbart om folk beveger seg mellom sender og mottaker. Men det er et par år siden jeg testet ut dette og utstyret kan jo være bedre i dag. Har en sender og mottaker fra Creative Lab som rekker 30 meter. Denne har i tillegg bedre lydkvalitet en mye av det andre. Kunne det ikke være en ide å prøve og nyte naturens egen musikk når du sitter på svaberget en varm sommerdag? Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 28.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 (redigert) Dette minner meg om bilstereonerdene som har så rå anlegg i bilen at de må stå utenfor bilen for å høre på anlegget med volumet anlegget er laget for. Redigert 28.Oktober.2012 av runes (see edit history) Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
JRK Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Kunne det ikke være en ide å prøve og nyte naturens egen musikk når du sitter på svaberget en varm sommerdag? Ja gjett om jeg gjør Jeg ligger vel på ca 60 overnattiner i båten og tiden brukes mye på å nyte stillheten og ikke minst gå turer, og gjerne med noe godt i sekken. Anlegget ble faktisk ikke benyttet en eneste gang i sommer. Men det er lov og ha party også, når alle vil Og bare for å provosere litt. Noe av det værste jeg opplever på berget er folk som kritiserer det ene og det andre, men som ikke ser at de selv kan være til irritasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Noen som har prøvd den nye Zipp-høyttaleren fra Libratone ? Nettverksbasert.. smart ! Får svært så gode kritikker: http://www.dinside.no/903899/test-libratone-zipp-airplay-overalt http://www.amobil.no/artikler/libratone-zipp-tradlos-hoyttaler/113613 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.