toholthe Startet 22.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2012 Hei, Vi har bestemt oss for å flytte fra Oslo til Kristiansand. I den forbindelse ser jeg nå etter båtplass i Fidjekilen ettersom det er nærme der vi skal bo. Noen som vet hva prisnivået er for en 3,5-4,5m her for kjøp? Er det noe omsetning eller er det vanskelig å få tak i? Hvordan er i så fall leiemarkedet? Hilsen T Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 23.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2012 Ikke lett det.. Det er kommunen som administrerer de fleste havnene i Krsand. Jeg venta i seks år, fikk nå plass i havna på Hånes. Har riktignok blitt bedre nå, de åpna ny havn i Rona. Mens du tenker, sett deg på venteliste nå, koster ikke no. Så har det vel en tendens å ordne seg til våren. Fidjekilen er privateid, så beste tips er å snakke med lokalfolk, kanskje annonse i Fædrelandsvennen. Lykke til, og velkommen til Sørlandet Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 23.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2012 Kjenner ikke utleiestatusen der, men langs hele Sørlandskysten er det mangel på større båtplasser. Mener å ha lest i Agderposten eller Fædrelandsvennen at båtlasser på 2,5m er det "nok" av. Få satt deg snarest på liste & lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 23.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2012 Jeg har vært på liste lenge, men det spiller ingen rolle da jeg ønsker båtplass i Fidjekilen som er privateid. Den båtplassen er nemelig bare noen hundre meter fra huset vi har kjøpt. Lurer derfor på prisnivå, for det må jo bare være snakk om pris når den er privat? T Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 23.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2012 Jeg har kikka litt på plass i søylekilen, Korsvik. To kilometer fra Fidjekilen. Der var det en annonsert for 275,- nylig. De har normalt gått fot 300 pluss.. Tror det var bredde ca 3.2. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 23.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2012 Det er en bro på ca 12 meters fri seilingshøyde i innløpet til Søylekilen, Korsvik. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 24.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2012 Det funker relativt dårlig for meg med den brua. Satser på fidjekilen ettersom det er gå avstand fra huset. Får følge med og se om det kommer noe. Da vet jeg at prisnivået ligger på underkant av 100k pr m. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.