GeirKS Startet 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2005 Er det noen som har en bruksanvisning til Rutland 913? Jeg lurer på om det står skrevet noe lurt om hvordan bladene skal monteres? Geir Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Er det noen som har en bruksanvisning til Rutland 913? Jeg lurer på om det står skrevet noe lurt om hvordan bladene skal monteres? Geir <{POST_SNAPBACK}> Jeg har ikke bruksanvisningen du etterspør, men ifølge en nettside jeg fant er det "umulig" å montere bladene feil vei. Og det er vel en form for merke på dem for å få riktig vridning på "propellen"? Eller har jeg missforstått spørsmålet helt. Lurer du på hvor alle skruene skal? Da kan jeg nok ikke hjelpe. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Herman Svart 14.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2005 Fant denne, kan den hjelpe deg? http://www.absak.com/pdf/manuals/Rutland/913man.pdf Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
GeirKS Svart 16.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2005 Takk skal du ha, det var akkurat den jeg var på jakt etter. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.