Tom Rør Startet 28.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2012 (redigert) På vei inn fjorden i dag fant jeg en blå båtpute beregnet til å ligge i baugen i båten. Det er en Jens Sagenprodusert Solmadrass. Denne er sikkert ikke gratis, så hvis noen kjenner noen som savner en sånn, er det bare å ta kontakt. Fant også en blå redningsvest av merket Craft. Tom Redigert 28.Oktober.2012 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 28.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 Håper du nå ikke videre rapporterer om funn av bikinikvinne uten vest, i vannet... Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 28.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 Nei, hun hadde ikke bikini på seg heller Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 He he ! ikke funnet kvinne uten vest eller bikini Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Kompisen min fikk en flott badedrakt i propellen, så ikke se bort fra at det faktisk fantes en naken kvinne der ute. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Kompisen min fikk en flott badedrakt i propellen, så ikke se bort fra at det faktisk fantes en naken kvinne der ute. I tilfelle både skrukkete og kald. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.