-morten- Startet 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2012 I morges ble jeg liggende bak en varebil med lasteplan her i Trondheim som det stod Orust båtservice på. Bilen var svenskregistrert så jeg antar at noen her i Trondheim skal ha service på båt bygget ved Orust! kansje noen har kjennskap? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Langs land Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 ....kansje noen har kjennskap? Kanskje Se og Hør? Syns du egentlig dette er noe som er av almenn interesse? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 29.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 å kjøre en servicebil fra Sverige for å ta service/rep på båt i Norge tror jeg ikke er så veldig vanlig.. Mange har dessuten stor forkjærlighet for båter som kommer fra den kanten... Jeg får virkelig unskylde om inlegget er totalt uinteressant for deg... Du hadde ikke trengt å lese eller svare heller.. Kansje for andre er det kjekt å vite at tilbudet finnes! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
sap_2000 Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Kanskje Se og Hør? Syns du egentlig dette er noe som er av almenn interesse? Absolutt av interesse på et båtforum. Det finnes sikkert et forum for surmagede kommentarer også som innlegget ditt hadde passet bedre i. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Langs land Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Orustverftene leverer båter som koster opptil 20 millioner (HR64). Tror nok de sender servicebil til de fleste steder i inn- og utland for kunder i denne kategorien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.