walker Startet 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2012 Har en lekasje som vist på bilde. Er det noen som vet om det er pakning der,det sitter jo bare sammen med et strammebånd slik jeg skjønner. Har hatt lekasjen i flere år, den er ikke stor, men er litt engstelig for å åpne opp da det kanskje blir en større lekasje hvis det ikke er pakning der? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Jeg kan godt forstå engstelsen for en større lekkasje, men tenk heller på at det er bedre å få lekkasjen mens den er oversiktlig i motsetning til et plutselig uhell når du er på tur. Ta heller problemet med en gang, så er det som regel enklere enn man tror :-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 (redigert) Eksosbendet holder aldri evig. Ruster i stykker innvendig. Se her er deleoversikten: http://www.marinepar...0-26-18327.aspx Her er tips om en annonse jeg selv fant på Finn, når jeg titta etter til min 30-maskin: http://www.finn.no/finn/boat/parts/object?finnkode=35354949 Redigert 30.Oktober.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MIMA IV Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Hei Nei det er ingen pakking mellom turbo og eksos bend. Kan være en ide å ta av bendet og sjekke det for smuss og rust. Sjekk også om anleggs flatene på bend og turbo er rene før du skrur sammen igjen. Hvis bendet er defekt har jeg et som er pusset opp, mangler bare den fine grønne farge så er det klart Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 30.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Takk for svar . Da får jeg vel satse på å åpne og sjekke hva som er problemet. Kanskje det bare er en ujevnhet som ikke ble tatt sist det var åpnet. Merker aldri noen fuktighet der, bare at jeg ser rustflekker under etter noen timers gange, så håper ikke det er noe stort problem. Ellers takk for tilbudet "Jørn". Kommer tilbake hvis jeg har behov. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 (redigert) Det kan lønne seg å demontere dette eksosbendet, walker ! Bruk en liten stålbørste el.l og rens det innvendig ! Bytt klemme også (21325765), ref linken min.. Kjent rutine for kjennere dette her.. evt.,hør med fagfolk. Redigert 30.Oktober.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.