roeren Startet 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2012 Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Bunnstoffing er vel for de fleste her på berget et vårlig gjøremål! Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Nei, stoffing for 2013 sesongen er allerede gjennomført. Glimrende høstaktivitet. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Og bunnstoff herder i hvor lav temperatur? Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Har en båt ute hele året, den stoffer jeg et tynt lag om våren, med selvpolerende bunnstoff (maritims billige) legger på med korthåret rulle for at det skal bli tynt!. Om noe er slitt av til høsten, så har det lite å si, for det gror etter min efaring svert lite i vinterhalvåret. Derfor er det bortkastet å smøre båt som skal ligge ute , om vinteren før vinteren! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
roeren Svart 30.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 ...Om noe er slitt av til høsten, så har det lite å si, for det gror etter min efaring svert lite i vinterhalvåret. Derfor er det bortkastet å smøre båt som skal ligge ute , om vinteren før vinteren! Jo, skulle den bare ligge ute i vinter, kunne jeg selvsagt ha droppet dette. Men den skal være ute til (minst) neste sommer, så jeg måtte gjøre noe. Men egentlig er det til våren den bør opp og få et strøk - hvis tiden strekker til! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Og bunnstoff herder i hvor lav temperatur? Varierer litt. Det står 5 grader på boksen til International. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.