Gronning Startet 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2012 Del bilder med andre som holder på med sildefiske nå på høsten ! :)) jeg drar ut i morgen å setter garn, så kommer bilder når jeg er hjemme igjen :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 Er tom for sild nå, så da får jeg vel ut snarest med garnet slik at jeg får agn til krepseteiner & fisketeinene. Det er litt skummelt med sildegarn , plutseslig har man noen hundre kilo for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 Er det noe sild på vestlandet nå om høsten tro, eller er det bare om våren ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Gronning Svart 31.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 Heheh, lett å få "søkklenke" ja :)) kjedelig om du ikke klarer å ta opp garna igjen.. kan godt være sild på vestlandet nå, er hvertfall på høsten silda er i fjordene :)) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.