Jump to content

Sunwin 13, ønsker info. Skal totalrenoveres, tips?

Sunwin 14

Recommended Posts

Heisann.

Ny kar og ny båt på forumet.

Har akkurat kjøpt meg en sunwind 13 fots åpen båt, båten bærer preg av at den er godt brukt. Satt en stund og vurderte om jeg bare skulle reparere det viktige og ikke legge så stor vekt på det estetiske..

Men etter en stund ble jeg enig med meg selv.. Totalrenovering ble løsningen.

Ettersom jeg ikke er noe båtmann fra før tenkte jeg det kunne være lurt å melde seg inn her på båtplassen for tips, triks og båtfolkets meninger!

Kommer til å legge ut bilder osv. etter vært og sikkert spørre folket her mye :)

Akkurat nå lurer jeg på om det finnes noe produkspessifikasjon på skrogene til Sundwind 13", med lenge, bredde osv.. ??

Sunwind13

Kommentar fra moderator: Har endret tittelen, var Sunwind 13", hvilket er i strid med reglene.

Den heter Sunwin, se her for ord som ofte skrives feil. (info til alle)

Er 14 fot, ikke 13. Om du søker så ligger det mye på forumet om denne båten

Kommentar fra moderator: Lagt til etter ashfirelate's kommentar, finnes tydeligvis en på 13 fot også, retter tittelen tilbake... (Alle andre tråder på forumet refererer til den som 14 fot)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...