Sunwin 14 Startet 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2012 Heisann. Ny kar og ny båt på forumet. Har akkurat kjøpt meg en sunwind 13 fots åpen båt, båten bærer preg av at den er godt brukt. Satt en stund og vurderte om jeg bare skulle reparere det viktige og ikke legge så stor vekt på det estetiske.. Men etter en stund ble jeg enig med meg selv.. Totalrenovering ble løsningen. Ettersom jeg ikke er noe båtmann fra før tenkte jeg det kunne være lurt å melde seg inn her på båtplassen for tips, triks og båtfolkets meninger! Kommer til å legge ut bilder osv. etter vært og sikkert spørre folket her mye :) Akkurat nå lurer jeg på om det finnes noe produkspessifikasjon på skrogene til Sundwind 13", med lenge, bredde osv.. ?? Sunwind13 Kommentar fra moderator: Har endret tittelen, var Sunwind 13", hvilket er i strid med reglene.Den heter Sunwin, se her for ord som ofte skrives feil. (info til alle) Er 14 fot, ikke 13. Om du søker så ligger det mye på forumet om denne båten Kommentar fra moderator: Lagt til etter ashfirelate's kommentar, finnes tydeligvis en på 13 fot også, retter tittelen tilbake... (Alle andre tråder på forumet refererer til den som 14 fot) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 (redigert) Velkommen til BP og gratulerer med ny Båt og prosjekt Er vel en som har startet på dette tidligere; https://baatplassen.no/i/topic/83905-prosjekt-sunwind-sunspeed-13/ Redigert 31.Oktober.2012 av ashfirelate (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sunwin 14 Svart 31.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 Takk for det :) Ja var inne og kikket på prosjektet hans, ser ut som om det kommer til og bli bra. Blir noe i samme duren her.. sparkling og lakking av hele båten, samt det meste nytt innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 31.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2012 er vel sunspeed den heter om den er 13 fot.. Jeg hadde en sånn for et par år siden. Morsom båt! går greit i bølger også:) http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=14015644 sånn så den ut:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.