Copernicus Startet 1.November.2012 Link til dette innlegget Startet 1.November.2012 (redigert) http://www.ta.no/nyh...icle6317445.ece Redigert 1.November.2012 av Copernicus (see edit history) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Bidevind Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 Mitt råtips uten å kjenne de faktiske forhold på stedet: Inntil de finner eieren bør de fortøye den på innsiden av flytebrygga. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 Nei, det vert vel for mykje arbeid, må vite. Som fleire andre døme siste tida er det lettare å sjå på og skrive om det i avisa. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Free Lillehammer Svart 1.November.2012 Link til dette innlegget Svart 1.November.2012 Tør noen? Tror vi er kommer nærmere der nå at man er redd for å komme i ansvar dersom man flytter båten (i beste mening) og den så sliter seg. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Noen som vet hvordan dette gikk? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Vi har en lang tradisjon langs kysten at en uten økonomisk vederlag ivaretar båt og materiell utsatt for fare. Dette er etter min mening en god tradisjon som bør holdes i hevd. Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 den lå der fortsatt før helga Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Noen som vet om eieren er identifisert? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Den lå lengere inne og litt mer beskyttet sist jeg var i Langesund. Det har ikke stått noe mer i bladet om denne tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.