jensemann2 Startet 3.November.2012 Link til dette innlegget Startet 3.November.2012 På båten min er det gammelt hvitt bunnstoff. Har ingen anelse hva slags type, men det er malt helt inntil transom/drev. Har lest at det ikke skal være slik pga elektrisk ledeevne? Hva med selve drevet, det har ikke bunnstoff men har grodd masse rur på det. Hva anbefales ? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Hvis det vokser rur på intimdrevet, så bør du komme deg en tur til legen! Unnskyld, klarte ikke å la være! Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
jensemann2 Svart 3.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Hehe, fantastisk den der:) damn you autocorrect Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Har sett Div båter som mangler primer og stoff de siste 2 cm inn mot gimbalhuset. Men har også sett mange som har gått 20-30 med stoff helt inn uten å tatt noen direkte skade av det....... Med drevet ditt er det greit å steame det med ei rotordyse,skrape bort det siste for siden å matte det ned med 60 papir og male sprøyte det med "drev" stoff. Selv bruker jeg det samme stoffet på både bunn og drev,nemlig svart for da slipper jeg å få noen som helst form av det Hellstrøm mener er velsmakende delikatesser på båt og drev........ Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
tkb Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 På nye båter som er stoffet fra fabrikk, er det en ca 4 cm åpning mellom transom og drev. Det sto også klart beskrevet til mitt Bravo 3 drev. Er vel ikke heldig med kobberbasert bunnstoff på drev eller påhengs.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.