ThomasAndre90 Startet 4.November.2012 Link til dette innlegget Startet 4.November.2012 Hei! Da jeg kjøpte båten min fikk jeg med denne akslingen med propell som jeg ikke har bruk for. Den fulgte med en Sabb Diesel 2H -75 modell. Jeg lurer på om noen vet hva man kan forvente å få for den ? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Hei. Den propellen på bildet ligner ikkje på dei propellane som eg har sett til Sabb. Ein av Sabb sine spesialiteter er at dei bruker stevnflensen til trustlager, og bruker sjølve akselen for å regulera stigningen. Så er IKKJE tilfelle med denne propellen. Magne Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Det propellanlegget er ikke et anlegg som har tilhørt SABB. Sabb har eget system som ser helt annerledes ut og som er tilpasset sabb-revisering. Systemet på bildene er for meg av ukjent type, men kan ha til hørt hvilken som helst annen motor, bare ikke orginal SABB. Kan neppe være verdt stort mer enn kiloprisen for messing! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.