runes Startet 6.November.2012 Link til dette innlegget Startet 6.November.2012 Noen som har planer om å seile Vendee Globe i år? jeg vurderer å stille: http://www.virtualregatta.com/ Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Seewolf Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Seile uten vann ? Det er som sex med kondom... no risk, no fun Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 8.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Njaaa... Dine sexpreferanser er nok ikke så interresante her, kan dessuten tenke meg mer relevante sammenligninger over samme tema ;) Vendeé Globe er vel en av de regattaene i verden med størst og mest innovativ mediedekning, sjekk www.vendeeglobe.org. Det er også en ganske bra app tilgjengelig. Gleder meg, dette blir bedre enn sommer OL..... Den virtuelle regattaen, starter samtidig og seiler på virkelig vær. Med virkelige værmeldinger. Ca 50.000 deltagere. Slik jeg forstår det så handler spillet i hovedsak om navigatøregenskaper. Det spilles både som web-spill og det finnes som app til iPhone. Jeg stiller med sy Irie. Om flere fra båtplassen stiller så kunne det vært gøy å visst båtnavn Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Careka Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Seiler på SOL. sailonline.org men skal sjekke ut vende sin utgave. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Nei, formye styr å seile der, og så koster det alt formye. SOL er mye bedre. http://www.sailonline.org Lykke til. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Her er 3 av båtene Det skal bli et spennende løp. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
runes Svart 8.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Nei, formye styr å seile der, og så koster det alt formye. SOL er mye bedre Hvorfor er sol bedre? Dyrt? det er gratis, med makspris på 150kr om man vil ha ekstra features. For min del teller det positivt at det er knyttet tettere opp til selve regattaen, det er 70000 deltagere og det har appstøtte Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
VannTro Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Her må du sjekke SOL nærmere runes. Det er en relativt stor gruppe her fra BP som har seilet/seiler på SOL og det er uten tvil den siden med virtuell seiling som drives av de mest dedikerte. Alle stiller på lik linje og det er ingen spesielle "gadgets" man trenger å kjøpe. Når det gjelder tilknytning til aktuelle regattaer kan det jo nevnes at SOL seiler parallelt med VOR. Men bevares, jo flere tilbud jo bedre, men prøv deg på SOL så blir du hekta ! Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Framtia Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Tiltredes. Jeg synes forøvrig det er viktigere med et begrenset antall deltakere en kjenner enn et utall man ikke kjenner. Hvis du prøver SOL, så registrer deg gjerne som NOR_bpnick... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Athene Svart 13.November.2012 Link til dette innlegget Svart 13.November.2012 Jeg stiller med NOR7034.. Hadde inntrykk at det fantes en app for Ipad, men den har jeg ikke funnet. Angrer litt allerede, - blir altfor hekta. Begynner å forstå dette med spillegalskap. Heldigvis er det slutt om ca 3 måneder. Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 14.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2012 Appen som heter viritual regatta er egentlig laget for iPhone, men funker egentlig bedre for iPod. Jeg er og nokså hekta - inne flere ganger om dagen og legger inn waypoints for jeg går på jobb om morran..... ....har nettop investert i å komme meg vest for høytrykket og satser nå på noen effektive dager sørover igjennom første stillebelte Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.