Jump to content

Ny Askeladden P66 Pilothouse 2013, hva bør jeg bestille av utstyr?

Cissaman

Recommended Posts

Takk busterx, da har jeg funnet utav det... Men ærlig talt så burde det være med 1 stk adapter med vanlig 12v kontakt på når du kjøper ny båt med dette utstyret montert. Sånn båten står nå har jeg 1 stk fungerende 12v uttak under en benk i kabinen, denne er tiltenkt kjøleboks. Ingen fungerende 12v uttak ved førerposisjon? Gjenstår å høre om det skulle vært der da... Ikke et kvekk om disse "udde" kontaktene i båtmappa heller som jeg ser iallefall...

Finner det jeg trenger av Tallon på Flak ja, er det noen nettbutikk som selger dette? Som har div. Tallon i nettbutikken?

Jaka, fin og sikkert en rimelig løsning på sløyebordet. Jeg kjøpte til slutt Tallon bordet, men syns over 2000,- er litt drøyt, men festene o.l. er jo geniale, det skal de ha.

Har egetlig ikke fått brukt båten så mye som ønsket foreløpig, men noen timer har det blitt, nok til at jeg på dagens tur for å bytte havn kunne gi på i noen sekunder...

Sålangt så ser rpm vs fart slik ut:

3500 omd. ca. 18 knop

3700 omd. ca. 20 knop

4200 omd ca 25-26 knop

Har ikke vært over det så mye men hadde noen få sekund på fullt idag, da viste gps 35,3 knop, tror kanskje jeg får noe mer enn det når jeg kan holde den der lengre og trimme optimalt, i tillegg løsner vel motoren litt etterhvert...

Hvordan stemmer dette med dere andre som har Suzuki 150 på weekend utgaven? Det er vel ikke så mange pilothouse enda med denne motoren...

• 3 år senere...
boati

Nå har jeg weekend utg. men jeg ønsker baugpropell på sikt. Jeg er akkurat ferdig med å montere saltvannspyling m/ uttak på dekk.

Var det  komplisert å montere saltvannsspyling?

Orginalt?

Lurer på å kjøpe en som ikke har.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...