Cissaman Svart 17.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Takk busterx, da har jeg funnet utav det... Men ærlig talt så burde det være med 1 stk adapter med vanlig 12v kontakt på når du kjøper ny båt med dette utstyret montert. Sånn båten står nå har jeg 1 stk fungerende 12v uttak under en benk i kabinen, denne er tiltenkt kjøleboks. Ingen fungerende 12v uttak ved førerposisjon? Gjenstår å høre om det skulle vært der da... Ikke et kvekk om disse "udde" kontaktene i båtmappa heller som jeg ser iallefall... Finner det jeg trenger av Tallon på Flak ja, er det noen nettbutikk som selger dette? Som har div. Tallon i nettbutikken? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 http://www.flak.no/index.php?expand=11&show=11&topmenu_2=11&PrCatNo=6042&MainPrC=6000&view=2 Sitér dette innlegget Link to post
Cissaman Svart 18.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Ja fant alt hos Flak jeg også, men de er importør, du og jeg får ikke handle direkte hos de.... : ( Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 18.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Du har jo endel forhandlere for Flak i Rogaland da. For norsk netthandel: www.techstore.no www.marineshop.no Bare to eksempler. I tillegg er det en drøss å velge mellom utenlands/på fleabay. Sitér dette innlegget Link to post
Cissaman Svart 18.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Nydeligt, begge de butikkene hadde mye Tallon i nettbutikken: ) Da har jeg bestilt en 12v adapter iallefall... Takk busterx: ) Sitér dette innlegget Link to post
jaka Svart 18.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Mye fint innen Tallon produkter, har kjøpt 12 V adapter og koppholder. Ha valgt bort Tallon sitt fiskebord, men har kjøpt Tallon sine lange hylleknekter og laget selv det "perfekte" sløyebord i tre. Sitér dette innlegget Link to post
jaka Svart 18.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Tilleggsbilde Sitér dette innlegget Link to post
Cissaman Svart 21.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Jaka, fin og sikkert en rimelig løsning på sløyebordet. Jeg kjøpte til slutt Tallon bordet, men syns over 2000,- er litt drøyt, men festene o.l. er jo geniale, det skal de ha. Har egetlig ikke fått brukt båten så mye som ønsket foreløpig, men noen timer har det blitt, nok til at jeg på dagens tur for å bytte havn kunne gi på i noen sekunder... Sålangt så ser rpm vs fart slik ut: 3500 omd. ca. 18 knop 3700 omd. ca. 20 knop 4200 omd ca 25-26 knop Har ikke vært over det så mye men hadde noen få sekund på fullt idag, da viste gps 35,3 knop, tror kanskje jeg får noe mer enn det når jeg kan holde den der lengre og trimme optimalt, i tillegg løsner vel motoren litt etterhvert... Hvordan stemmer dette med dere andre som har Suzuki 150 på weekend utgaven? Det er vel ikke så mange pilothouse enda med denne motoren... Sitér dette innlegget Link to post
Bøkky Svart 18.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2016 boatiNå har jeg weekend utg. men jeg ønsker baugpropell på sikt. Jeg er akkurat ferdig med å montere saltvannspyling m/ uttak på dekk. Var det komplisert å montere saltvannsspyling? Orginalt? Lurer på å kjøpe en som ikke har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.