M/S Bastard Startet 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2005 Noen som kan skaffe meg den eller vet hvor den ligger? Den ligger ikke under effekter, der har jeg sjekket! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Har lastet den opp her Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Har lastet den opp her <{POST_SNAPBACK}> Jeg får bare opp sola (oransje) og toppen av ankeret! Teksten er nesten usynlig Du har den ikke i jpg. da Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Jeg får bare opp sola (oransje) og toppen av ankeret! Teksten er nesten usynlig Du har den ikke i jpg. da Det kommer av at det er en psd-fil (photoshop) med transparent bakgrunn. Her er en jpg-versjon. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Det kommer av at det er en psd-fil (photoshop) med transparent bakgrunn. Her er en jpg-versjon. <{POST_SNAPBACK}> Takker så mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.