Sail S Startet 8.November.2012 Link til dette innlegget Startet 8.November.2012 Var innom Swang og der er det "flyttesalg" med 50% på alt. Gjorde noen gode kjøp. Han sa det kanskje kun varte ut uken. Han sa det var flyttesalg, men siden han ikke visste hvor de flyttet og åpenbart tømte butikken er det vel kanskje egentlig et opphørssalg. Løp og kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Slik kan det gå. Swang har vært referansebutikken i mange år før konkuransen både på pris og utvalg ble for stor. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 (redigert) De var mer tigjengelig på CC Vest. De siste årene har de gjemt seg bort. Kunne tenkt meg en defroster til halv pris. Redigert 8.November.2012 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Key Freak Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 De var mer tigjengelig på CC Vest. De siste årene har de gjemt seg bort. Husleien på CC Vest var visstnok ikke til å leve med. Derfor flyttet de dengang. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lazyjack Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Det er to uker siden salget startet så ikke forvent å gjøre noe kupp nå. Årsaken til at de flytter er i flg. dem selv for høy husleie. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Kanskje i kombinasjon med svikt i omsetningen? Ser ut som om mange benytter seg av kjøp av dippedutter ved besøk i utlandet eller bestiller over nettet? Og da går det vel som det går da? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Free Lillehammer Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Ti forskjell fra da Swang var på CC, går nå en ikke ubetydelig andel av båtutstyrsomsetningen gjennom Clas Ohlson, Biltema etc. Så har man "spesialbutikkene" som Seatronic etc. Type Maritim prøver seg vel med bra utvalg til pressede priser. Nautisk fikk svært fine lokaler da de flyttet, men tilgjengeligheten oplevde jeg som lavere. Svikt av omsetning? Det er strengt tatt ikke noe som heter at husleie er for høy. Kan likegjerne si at kostnadene var for høye for omsetningen man greide å generere. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Var innom Swang og der er det "flyttesalg" med 50% på alt. Hvilken Swang snakker vi om? Lysaker Brygge? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lazyjack Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Swang på Lysaker brygge ja. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Lørdagsåpent i morgen? Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Jeg bestillte et nytt stativ der ifra O.B Wiik, men etter 3 uker med masse purringer og mas, gadd jeg ikke mere. Da begynte jeg og lukte lunta på at det var noe på ferde. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Swang representerte vel Watski så vidt jeg husker. Watski var godt representert på Østlandet i tidligere tider. Ikke av de billigste, men med bra utvalg. Nå er det vel ingen Watski-butikk igjen? Eller? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Free Lillehammer Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Dette er IKKE et reklameinnlegg for Watski. Det som likevel gjør dem svært effektive er konseptet deres "skip to store". Du finner det du trenger på nettsiden, legger inn en ordre og henter den (og betaler) på nærmeste Watsk-butikk. Svært enkelt (dersom man vet hva man trenger). Mange slike utsalg på Østlandet. Sitér dette innlegget Link to post
mike123 Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Samme her, bestillte Høveling sine golden teak produkter av swang for ett par mnd siden.. Det kom ingen produkter, å ikke besvarer de mine etterlysninger på mail heller. Aldri mere Swang for min del, selv ikke om de flytter:) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 En kikk i tilgjengelige regnskapstall indikerer at flytting kanskje ikke er hva jeg hadde gjettet på var den fulle og hele sannhet uten at jeg vet noe mere om saken. Av kommentarene her å dømme så vil jo heller ikke en nedleggelse være det helt store savnet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Nidelv 1874 Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Ja, regnskapstallene viser at selv om husleien visstnok var høy på CC West, tjente de da penger den gangen - etter flyttingen til Lysaker brygge har det stort sett vært underskudd.... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Husleia på den kanskje feiteste tomta på Lysaker ligger vel neppe særlig under det de hadde i handlesenteret oppi åsen? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Free Lillehammer Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Mulig ideen med brygga var å få kunder som kommer dit med båt. Når jeg handler båttustyr skjer det imidlertid alltid med bil (også til Swang) eller på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 ....og tilgangen og parkeringsmulighetene med bil var ganske så dårlige på brygga Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lett match Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Bortsett fra parkeringshus med gratis parkering 1 min unna. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Og et minutt er lenger enn folk vil gå i dag. Var regelmessig innom der da butikken lå lett tilgjengelig og synlig på CC Vest, men etter flyttingen for mange år siden har jeg ikke vært innom der en eneste gang. Kan heller ikke skjønne at leien er så mye billigere der de nå er enn der de var? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
REM Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Javel Og jeg som har stått i rundkjøringa flere ganger og ventet på ledig plass. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sjøtunga Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Bortsett fra parkeringshus med gratis parkering 1 min unna. Har du lyst til å fortelle mer om det? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mouche Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Javel Og jeg som har stått i rundkjøringa flere ganger og ventet på ledig plass. Ja, lørdag er en uheldig dag å oppsøke et handlesenter, enig i det så derfor gjør jeg aldri det. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
REM Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Vi som jobber i det private næringsliv kan ikke ta oss fri på dagtid for nødvendige æren vet du. Vi må ta lørdagen til hjelp Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.