Breezita Startet 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2005 Hei, har planer om å montere varmtvannstank for både 220V og kjølevann. Motor er Perkins 4.236, 81 HK, 81 mod. Har noen forklaring / tegninger på hvor jeg tar ut kjølevann for tilkopling til tanken? Båten er en Tresfjord 29. På forhånd takk for hjelpen! mvh Cita Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Verrie Svart 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Send mail adresse på im til meg, så skal jeg sende over tegninger mottatt fra Universal Diesel for hvordan du gjør det.... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 15.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Mail oversendt med tegning... Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 15.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2005 Mail oversendt med tegning... <{POST_SNAPBACK}> Flott, takk skal du ha. Er det flere som har interesse..så si i fra..! Cita Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
trond65 Svart 19.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2005 (redigert) Halllo Jeg har tenkt å gjøre det samme på en Perkins 4.108M. Har du tegninger på uttak av kjøle vann på den også. Eller vet du hvor jeg kan finne det . Vennlig hilsen trond Redigert 19.Mars.2005 av trond65 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Send mail.adr på IM til meg, så skal jeg få sendt det til kvelden.... Sitér dette innlegget Link to post
trond65 Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Hallo Perlen Den tegningen jeg fikk av deg er for 4.236 marine. Vet du om deter det samme for 4.108. Hilsen trond Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Hallo Perlen Den tegningen jeg fikk av deg er for 4.236 marine. Vet du om deter det samme for 4.108. Hilsen trond <{POST_SNAPBACK}> Det var det jeg fikk beskjed om fra Universal Diesel i Oslo ja... Sitér dette innlegget Link to post
trond65 Svart 22.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2005 Har fått rette tegn. nå. Den jeg fikk av Perlen stemmer ikke for 4.108, men takk for hjelpa. Ringte Universal Diesel og fikk en annen tegn. Er det noen som trenger den send meg en mail. Igjen takk for responsen fint å ha ett sted å spørre. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.