mike123 Startet 9.November.2012 Link til dette innlegget Startet 9.November.2012 Jeg har lest mye bra om Swang på Lysaker. Derfor bestemte jeg meg for å bestille en del varer der ifra. Bla Høveling sine golden teak produkter å mye mer. Swang klarer verken å sende varene eller besvare mine mail som jeg skriver for å etterlyse varene. (har nå gått 2 mnd) Nå ser jeg at også nettsida deres er nede. Er Swang nedlagt?? Noen andre som har negative opplevelser med firmaet?? Heldigvis har jeg ikke betalt på forskudd.. Swang er informert om dette innlegget pr mail. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Swang-tråden finner du her: https://baatplassen.no/i/topic/96400-swang-flytter/ Sitér dette innlegget Link to post
ronjahund Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 Hehehe to ganger har jeg vært i butikken og bestilt noen lensepumper,har aldri hørt noe fra dem,jeg ringer og spør og de skal ringe tilbake..det er nå gått 6 mnd!!!! Der skal jeg ikke prøve og kjøpe noe mer!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.