Jump to content

Norges fineste båt.

JoachimogMalene

Recommended Posts

Til neste år må dere huske å melde på alle båtene dere synes ser flotte ut, og huske å stemme. Det var flere båter i avstemmingen som også hadde fortjent en slik tittel, men denne gangen var det altså vår tur.

Gratulerer med en kjempefin båt. Som nevnt tidligere her så har jeg møtt på dere (båten deres) på fjorden, og må vel bare innrømme at jeg beundret båten.

Dog må dere ikke bli såra over at noen ikke liker båten. Klart at når båten er/var med i en konkurranse om å være Norges fineste båt, så må dere også tåle at noen ikke liker den. Noen av kommentarene er nok også relativt usaklige, men de er sikkert bare misunnelige.

Jeg for min del håper å møte på dere på fjorden igjen til våren, og "putrer" dere igjennom "Hampen" i Grimstad så får dere tommelen opp. :yesnod::thumbsup:

Takk for det, dere:)

Jeg blir ikke såra over at noen ikke liker båten, det er helt greit. Som tidligere nevnt har man ulike meninger om hva man synes er fint og ikke, og sånn skal det være. Tenk om EN kvinne skulle være drømmedama til alle mannfolk - DET hadde blitt kaos det... For ikke snakke om hvor ensformig alle bygninger hadde sett ut om alle likte det samme! Ja takk til et stort mangfold!

Men jeg synes det har kommet en del usakelig kritikk her, og etter min mening bør man ikke skrive ting på nett som man ikke kunne stått face to face og sagt til den eller de det gjalt. Blir litt for lett å skjule seg bak et brukernavn. Men akkurat den biten gjelder ikke bare her inne, selv om jeg er litt overraska. Jeg som trodde det bare var oss av det kvinnelige kjønn som holdt på slik på forumer på nett! Der tok jeg visst feil;)

Takk for det, dere:)

... etter min mening bør man ikke skrive ting på nett som man ikke kunne stått face to face og sagt til den eller de det gjalt. Blir litt for lett å skjule seg bak et brukernavn. ...

Enig i at det kan dukke opp uheldige kommentarer her inne, men takhøyden er stor og det bør den være. Jeg for min del dekker meg ikke bak et nick, men skriver alle mine innlegg under fullt navn. Det jeg sa om båten står jeg for, og kunne glatt sagt det face to face. Smak er og blir subjektivt, og alle har vel rett til å uttrykke seg.

Som jeg sa: Båten er håndtverksmessig nydelig laget, men linjene tiltaler meg overhodet ikke. Min personlige mening, ikke noe annet.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...