jensemann2 Startet 11.November.2012 Link til dette innlegget Startet 11.November.2012 kom over denne: http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=38166313 Hvordan vil det være å sette denne motoren og VP 280 drevet i min båt som har 5,7 mercruiser og alpha one gen 2? Må jeg støpe igjen hullet i transom og lage nytt, eller kan jeg bare skjære ut større hull? Hvordan er forbruket på denne motoren? Og ikke minst: Hvordan er VP drevet i forhold til Alpha one vedlikeholdsmessig? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 (redigert) 280 hullet er større ja. Merc i rødt volvo i sort Redigert 11.November.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 11.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 Se der ja:) dette burde jo være en grei ombygging, hvis jeg finner ut at 5,7'en blir for tørst med mitt bruk. Noen anelse om forbruket på sen dieselmotoren da? Støynivå osv bryr jeg meg ikke så mye om. 150 hk er kanskje litt knapt, men gir vel 25-28 knop? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.