s/y-hysteria Startet 12.November.2012 Del på Facebook Startet 12.November.2012 (redigert) Sommeren 2013 skal jeg ut på tur i min husbåt S/Y Marielle! Juni juli og august :) jeg skal gjøre Sørlandet, besøke diverse byer, og kose ræva av meg :) Hvis jeg blir tøff nok i trynet skal jeg muligens nedover svenskekysten evnt Danmark :) Gleder meg i hjæææl!! Ettersom jeg har bodd 10 år i Oslo har jeg veldig lyst å ligge hele juli i Oslo.. Og gjerne ha en sommerjobb :) Nå er jeg utdannet sykepleier med erfaring fra akuttmedisin, kreft og rus/psykiatri og det å skaffe seg en sommerjobb er easypeasy i helsevesenet når man er sykepleier.. Men jeg har lyst å jobbe med noe helt annet den måneden ... Har noen noen gode tips? Jeg tenker på et bunkringsanlegg, båtforhandler, eventfirma, charterfirma båtutstyrsbutikk... anyting, bare det har med båt å gjøre :) Og gjerne en jobb med mye utendørsjobbing :) Har D5L og D5La, vhf og båtførerbeviset osv.. Hvis Marielle fremdeles flyter i juni 2013 har jeg da vært båteier i 1 år. Har du noen tips/forslag el.l. ??? Sommeren 2013 skal bli en veldig kjekk sommer :) På forhånd tusen takk :) forøvring finnes min båtboerblog på www.syhysteria.blogspot.no Redigert 12.November.2012 av s/y-hysteria (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 12.November.2012 Del på Facebook Svart 12.November.2012 Du kan kanskje prøve å ta kontakt med http://marine-service.no, og høre om de har noe til deg. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
s/y-hysteria Svart 12.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2012 oh... takker takker :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.