Jump to content

Ønsker meg båtrelatert sommerjobb sommeren 2013. Tips anyone?

s/y-hysteria

Recommended Posts

Sommeren 2013 skal jeg ut på tur i min husbåt S/Y Marielle! Juni juli og august :) jeg skal gjøre Sørlandet, besøke diverse byer, og kose ræva av meg :) Hvis jeg blir tøff nok i trynet skal jeg muligens nedover svenskekysten evnt Danmark :) Gleder meg i hjæææl!!

Ettersom jeg har bodd 10 år i Oslo har jeg veldig lyst å ligge hele juli i Oslo.. Og gjerne ha en sommerjobb :) Nå er jeg utdannet sykepleier med erfaring fra akuttmedisin, kreft og rus/psykiatri og det å skaffe seg en sommerjobb er easypeasy i helsevesenet når man er sykepleier.. Men jeg har lyst å jobbe med noe helt annet den måneden ...

Har noen noen gode tips?

Jeg tenker på et bunkringsanlegg, båtforhandler, eventfirma, charterfirma båtutstyrsbutikk... anyting, bare det har med båt å gjøre :) Og gjerne en jobb med mye utendørsjobbing :)

Har D5L og D5La, vhf og båtførerbeviset osv.. Hvis Marielle fremdeles flyter i juni 2013 har jeg da vært båteier i 1 år.

Har du noen tips/forslag el.l. ???

Sommeren 2013 skal bli en veldig kjekk sommer :)

På forhånd tusen takk :)

forøvring finnes min båtboerblog på www.syhysteria.blogspot.no

Redigert av s/y-hysteria (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...