Lasseng Startet 12.November.2012 Link til dette innlegget Startet 12.November.2012 Hei. jeg har en marinisert gm 350 i båten som jeg trur er sliten. tenker og få tak i meg en tilsvarende bil motor og sette den i båten. er det slikt at jeg må bytte over kammen fra min motor eller kan den settes rett i og montere risere og div annet som skal til? Sitér dette innlegget Link to post
Lasseng Svart 24.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2012 takk for alle tilbake meld. ting har ordnet seg. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 24.November.2012 Link til dette innlegget Svart 24.November.2012 Hei. Så ikke denne tråden før nå. Godt det har ordnet seg Trenger du videre god informasjon om marinisering av GM V8ere vil jeg anbefale deg å ta kontakt med de hos Sarpsborg Motor. Har ikke V8er i båt selv, men i bil. Opplever dem som kunnskapsrike og meget behjelpelige. De fører mariniseringsutstyr til GM, har det du trenger inne av kammer, forgassere og annet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.