Proxor Startet 14.November.2012 Del på Facebook Startet 14.November.2012 (redigert) Har kjøpt kartplotter og skal in og laste ned kart til minnekorte, inn på den sida eg går står det ein knapp Download Navionics webstore, men skjer ingenting når eg klikke den annet at det komme bare page not found eller noe sånt, får vertfall ikke lasta ned, så va gjør eg nå, komme jo ingen veg, uten kart er jo kartplotteren ubrukli. noen andre som vet noe ang dette? http://www.navionics.com/en/downloads-updates Redigert 14.November.2012 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2012 Del på Facebook Svart 14.November.2012 Jeg får spørsmål om og lagre fil, så du har nok problem med den maskin du sitter på Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 hm oki, vilken internett browser du brukte? Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 tar fila stor plass? viss ikke gidder du maile meg webstore fila? kurt-inge@live.no Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2012 Del på Facebook Svart 14.November.2012 Bruker firefox, fila er på 25mb, blir det for stort for mail tro? Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 neh tror det skal gå bra Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 evnt har du msn kan eg gå dit så sende du over msn Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2012 Del på Facebook Svart 14.November.2012 Mailserveren min får jeg ikke kontakt med, jeg har skype ikke msn Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2012 Del på Facebook Svart 14.November.2012 Da fikk jeg kontakt med mailserver, filen sendes i dette øyeblikk Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 har instalert og logga på skype nå, prøv og finn meg? logget in med mailen min Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 okey da så, bra:) Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2012 takk, mail med fil mottat Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2012 Del på Facebook Svart 14.November.2012 Flott, gi ett vink om det fungerte Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 16.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2012 ble ikke videresendt når eg åpna programmet heller, så eg testa koble meg rett til adsl routeren med kabel istedefor via det trådløse nette, da funket det, så var nokk firewall eller noe i den trådløse router som sperra. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.November.2012 Del på Facebook Svart 16.November.2012 Ok, men da løste det seg til slutt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.