Jump to content

Noen som kan si meg et byggeår på min With 10 fot?

Mr.T

Recommended Posts

Den modellen du har fantes ihvertfall i 1971. Se her: http://www.brunsvika...with-jolle-1971

Lurer på om ikke With 320 Dromedille dukket opp i 1984, og den overtok for With 200 Dromedille. Din båt er ikke en Dromedille, så din båt er nok laget en gang på 70-tallet.Lurer på om det var KMV som produserte disse før de byttet modellnavn fra 200 til 320?

[Har vel editert denne meldingen 3-4 ganger nå. Det er merkelig hva som dukker opp i bakhodet når man bare får la de små grå jobbe litt]

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Vi hadde en helt maken som var bygget i 1973 av KMV.

Jeg har en 12 fot With 300 kjøpt ny av min farfar i 1973. Båten var demobåt for dem det året - med Mercury 75 (7,5 Hk). Båten min er ikke gul, men derimot hvit utenpå og "gusje" grønn inni. Ellers har den lik innerliner med det ikke selvlensende rommet forut.

Men: Jeg trodde i grunn de gule With båtene kom noen år senere en dette. Har en bekjent som har en With 400 som er gul, og den er fra 1980, Har selv også en KMV With 400 fra ca. 1985-87 en gang. Den er hvit.

Ser at jeg var litt rask med mitt svar for vår båt var ikke 10, men 12 fot lang, og som eXpence sier så var den hvit utenpå og gusjegrønn inni, ellers helt lik med avbildet båt. Båten eksisterer fortsatt og ligger i en hage ikke langt fra der jeg nå er, men blitt malt blå både utenpå og inni for en del år siden. Jeg er dog helt sikker på årgangen, vår båt ble kjøpt i 1973.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Kjøpte en ny 200 Dromedille i 1982 den var ikke lik din båt innvendig.

Utvendig hadde den emblemer av klistremerketypen.

Det stemmer nok at din båt er fra før åttitallet

Lalima

Båthistorikk fra 1980 til i dag:Selco 13 m 9,9 Suzuki. With 200 m 25 Yamaha. Rana 18 cabin m 135 Mercury.Skilsø 750 .m TMD 30. Silver Viking 15 sport m 65 Suzuki. Yamarin 490 m 75 Yamaha. NB 840 m.KAD 42.Pioner 13 m 9,9 Yamaha.Uttern D68 m CMD 150.Pioner 11 m.15 Mercury.15'trebåt m 15 Mercury. Ring 16 m 115 Mercury i6. Flipper 600sc m 150 Mercury.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...