Kranmann Startet 19.November.2012 Link til dette innlegget Startet 19.November.2012 Vurderer å gå til anskaffelse av en båt av typen Sagen 29. Jeg har ikke hørt så mye om disse båtene så setter pris på alle tilbake meldinger. Båten er vistnok en 29 foter fra 78-80. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Solide og romslige båter. Ligger godt i sjøen. Kjenner ikke til noen Sagen 29, men Sagen 30 og Sagen 24. Søk her på bp, prosjekt Sagen 30, eller noe liknende. Mange gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Kranmann Svart 19.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Solide og romslige båter. Ligger godt i sjøen. Kjenner ikke til noen Sagen 29, men Sagen 30 og Sagen 24. Søk her på bp, prosjekt Sagen 30, eller noe liknende. Mange gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Kranmann Svart 19.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Jeg synesvogså d var rart m 29 da jeg ikke finner noe info om den.. men takk for tipset:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.