M/B Cathy Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Er det denne som har liggi på finn en stund? Veldig fin båt! Jeg er hvertfall veldig fornøyd;-) Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Flott båt. Gratulerer!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
All In Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Flytende hotell dette;-) hva måtte du betale til slutt? Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 26.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Er det denne som har liggi på finn en stund? Veldig fin båt! Jeg er hvertfall veldig fornøyd;-) Hei. Nei det er syv år siden sist den var på finn. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 26.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Flytende hotell dette;-) hva måtte du betale til slutt? Føler selv vi har gjort et godt kjøp. Rundt 400t for hele greia. Pruta ned masse. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Gratulere med stor og romslig skute. Ikke vanskelig å se at det er stoore broren til Baltic Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Philonica III Svart 26.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Ja plassen nede foran er bare helt utrolig. Bildene lyver ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Forskjellen på en baltic og en Atlantic inni er helt enorm! Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Gratulerer med flott skute ja, her har du god plass å boltre deg på. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Rene skjære skipet! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Grattis Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Philonica III Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 tusen takk for gratulasjonene- Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Flott båt! Ser at bildene er i fra Holmestrand. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Flott båt! Ser at bildene er i fra Holmestrand. Stemmer det, har hatt plass der i 9 år. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 (redigert) Gratulerer så mye, selv om det er slutt på Sagabåt-tiden. Jeg regner med at det nå blir litt flere turer der du får med deg hele familien. Saga'n var nok i trangeste laget. Nybåten så jo ut som ny når jeg ser på alle bildene inni. Gammelbåten, har du fått solgt den? Redigert 27.November.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Philonica III Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Hei Lars. Tror nokk det blir enklere og få fruen med på tur, hun sier så i alle fall. Joda- den er solgt til han jeg kjøpte Scand båten av så den var jeg heldig med. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Det hørtes jo greit ut. Og jeg regner med at tvillingene nå får hver sin lugar. Hvor dypt stikker båten, du må vel ligge langt ute på bryggen på Kommers nå? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Philonica III Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Hver sin lugar blir det nokk ikke, men det blir bedre plass totalt. Mener den ikke stikker dypere en sagaen, 90cm eller tar jeg helt feil? Reidar Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Tror ikke 90 er så galt nei:-) selv om jeg har bare en grønn oppi båten. Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 27.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 (redigert) Hei Mulig den ikke stikker så dypt engang. Akslingene kommer jo ut på hver side og ikke på mitten. Roret sitter heller ikke på mitten hvor det er dypest men en på hver side.Har faktisk ikke sett åssen dette ser ut.Noen som har peiling? Reidar Redigert 27.November.2012 av Philonica (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Er noen bilder på denne linken: https://baatplassen.no/i/topic/65690-trimplan-scand-atlantic-32-yanmar-315hk-hvor-stort-boer-det-vcre/ Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 28.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 Er noen bilder på denne linken: https://baatplassen.n...-boer-det-vcre/ Flott, takk for tipset! Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.