Kire Startet 22.November.2012 Link til dette innlegget Startet 22.November.2012 Hei Skal man gå for modell SE 80 eller SE100 tro? henholdsvis 80kg og 100kg Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Kjøp så stor du har råd til og plass til. Monter eget batteri til trustern. Har selv en 80 kg truster. Blåser det nok, så blir også den litt veik. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Fikk du mao tilslaget på F37en Kire? I så fall gratulerer så mye :) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kire Svart 22.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Fikk du mao tilslaget på F37en Kire? I så fall gratulerer så mye :) ja, fikk tilslaget med innbytte. Blir ikke lange hente turen da, men ca ganske nøyaktig 1 sjømil Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Gratulerer så mye Flott kvalitetsbåt! Du må huske og lage hentetråd da full av bilder.... Og husk planlegging, ekstra filtre/ reimer impellere osv Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
liberty Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Jeg har en SE100 Hekktruster på min Sealin sc39 og det er ikke støre en det må være når det blåsen godt Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 SE100 er et minimum til båten. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 22.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Gratulerer så mye Flott kvalitetsbåt! Du må huske og lage hentetråd da full av bilder.... Og husk planlegging, ekstra filtre/ reimer impellere osv ja du sier noe, men var litt inne på tanken å lage en faktisk for "morro" skyld. Vet at ekstra filtre, reimer etc allerede er der, hihi Håper du finner båten din også snart da! artig å følge båtkjøpere slik og mye lærdom blir det også. Vårt valg er rett og slett Sealine fordi vi er så fornøyd med den vi har/hatt og kvalitetene der, samt selvfølgelig at det ble en bra innbytte ordning rett og slett. Så har jeg jo vandret på de Sealine bryggene hos importør i Skien noen år å da. Den Sealine S42`n 2008 mod de har hos Formo i Skien kunne vi også fått en god deal på i mellomlegg, men klarer ikke å slippe taket på lukket båt rett og slett, men den 42`n er helt syk flott inni ihvertfall (står på finn.no) Sitér dette innlegget Link to post
Engelbert Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Jeg kjøpte SE100 til min Windy. Jeg tror jeg ville gått for den største hvis jeg var deg. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 24.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2012 hva må man passe på ved å montere et eget batteri bak. Skal vel da til forbruks kretsen? Har ståene et par glimrende batterier, men kan jeg bare kople det opp?? hva må man ta hensyn til. Siden det er 2 x D4 i denne, så skal man ikke på startssiden med slikt utstyr, stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.