All In Startet 22.November.2012 Link til dette innlegget Startet 22.November.2012 Hvis innfallet blir å kjøpe en eldre princess, velger man da drev eller aksling. Med fordeler og ulemper det gir! Har blitt advart om at drev koster masse penger å drifte. Har sverget til aksling til nå, og holder nok fortsatt på det inntil det motsatte er bevist. Helst svar fra de som har egne erfaringer, ikke de forståsegpåere, de har jeg nok tilgang til;-) Sitér dette innlegget Link to post
frolar Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Du finner vel ikke så mangen av eldre princess med drev ihvetfall ikke p 35 Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 (redigert) Kjøp med aksel. P35 er beregnet for det selvom det de første årene ble tilbudt drev. Denne båten med drev blir fryktelig baktung og hverken senger eller dørk blir i nærheten av i vater. Tipper 95% av alle p35 ble levert med Aksel. Mine foreldre kjøpte p35 ny i '85 med aksler. Året etter fikk en bekjent sin p35, men den var med AQAD 40b med drev. Han angret som en hund. Klagde på baktung båt og at han trillet ut av senga. Det flotte lasterommet bak mistet han også... Redigert 22.November.2012 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
All In Svart 22.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Ligger en ute nå i Kristiansand. Den har drev, men 2000 mod motor. Uvisst om drev er fra 2000 Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Har en bekjent med P35 og trev. den er noe lavere bak enn min med aksel og tunge cumminser i. forskjellen er att han har 200kg bly under senga! Ikke noen heldig i en allerede under motorisert båt. Fordelen som han sier er att det er lettere å komme i viker med grunntfarvann. Ellers er den tung og lat. Jeg vil ikke bytte ut min med aksler. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.