flossen Startet 16.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2005 Hei alle sammen. Jeg ønsker å kjøpe en båt som heter BERIKA 645. denne er produsert på karmøy men jeg finner aldri noe brukt til salgs.dersom noen der ute vet om noen eller hører om noen som skal selges er jeg veldig takknemmelig for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 16.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2005 Har du sett denne? http://baater.net/vis_baat.php?MCID=2059 Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
flossen Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Nei,takk for tipset. dette er en basbåt uten overbygg,den jeg er på jart etter har det samme skroget men med overbygg.kjenner ikke til at det er noen annen benevnelse på den med overbygg. ellers er det jo håpløst å finne noe info om båten på nettet... Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 17.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2005 Tror båten også har hett Combitour 645. Men markedet flommer nok ikke akkurat over av disse heller Sitér dette innlegget Link to post
gillen Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 (redigert) Hei alle sammen. Jeg ønsker å kjøpe en båt som heter BERIKA 645. denne er produsert på karmøy men jeg finner aldri noe brukt til salgs.dersom noen der ute vet om noen eller hører om noen som skal selges er jeg veldig takknemmelig for tips. <{POST_SNAPBACK}> Jeg kjøpte berika 645 i 2002 og er kjempefornøyd med den,men båten har blitt litt i minste laget og jeg vurder sterkt å bytte til litt større båt da lysten på litt lengre har turer melder seg.(3 fot syka)Det står en 3QM Yanmar i den så fartspotesialet er ikke utnyttet,ny vribar propell i 99 (Trøndelag) ta gjerne kontakt for en prat. hilsen gillen. Redigert 22.Februar.2005 av gillen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
flossen Svart 24.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2005 Jeg kjøpte berika 645 i 2002 og er kjempefornøyd med den,men båten har blitt litt i minste laget og jeg vurder sterkt å bytte til litt større båt da lysten på litt lengre har turer melder seg.(3 fot syka) Det står en 3QM Yanmar i den så fartspotesialet er ikke utnyttet,ny vribar propell i 99 (Trøndelag) ta gjerne kontakt for en prat. hilsen gillen. <{POST_SNAPBACK}> kan du sende meg en mail med noen bilder,spesifikasjoner på båten(utstyr.motor str. osv) og hvilken pris det er snakk om? bernthagtor@hotmail.com Jeg er veldig intr. i denne båten så det er fint om du vil sende mer info. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.