Smartrib330 Startet 25.November.2012 Link til dette innlegget Startet 25.November.2012 (redigert) Har sett at det er to merker på nettet som heter yamabisi og parsun, er dette kvalitets merker eller er det bare noe billig greier som slutter og virke etter en uke. Redigert 25.November.2012 av Smartrib330 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 25.November.2012 Link til dette innlegget Svart 25.November.2012 Det er bare noe billige greier som så vidt henger ihop. Kvalitetsfølelsen er fraværende. Dog slutter de ikkje å virke etter en uke Sitér dette innlegget Link to post
Gjedde Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Er det noen som faktisk har testet dem over tid som kan bekrefte elle avkrefte at de ikke duger? Motorene ( i alle fall parsun) har jo vært på markedet noen år nå. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Jeg kjøpte min Parsun 5hk 4 takter til, min Aquaquick 270, i 2008. Betalte da 6500,- levert til Kristiansund ! https://baatplassen.no/i/topic/41341-parsun-5-hk-paa-en-aquaquick-270-funker-det/ Har iallefall fungerte helt greit for meg frem til dags dato ! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
P. K. Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Jeg har Parsun 5 som hjelpemotor på en seilbåt, den fungerer fint også nå med noen år på nakken. Kvalitetsfølelsen er ikke allverdens... Til og med designet på dekseldekoren virker billig. Og det er ikke noe jeg hadde kjøpt selv. Den fulgte med båten og var da et par år gammel. Nå bruker jeg den til de blir problemer, så får vi se hvor lenge det varer. Jeg har sett at Parsun har gjort det ganske bra i tester utenlands. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Kinesisk? Sitér dette innlegget Link to post
sailor Svart 27.November.2012 Link til dette innlegget Svart 27.November.2012 Hei. Flott om fleire legg inn erfaringer. Skal kjøpe ny motor til gummibåten. Skulle gjerne kome over ein Tohatsu 8 hk 2-takt, men det er ikkje så lett... Dei har no også fått ein del år på baken... Når ein kan få ein ny 5 hk parsun til omlag samme prisen som ein 10 år gammal motor av meir kjend merke, så blir eg usikker på kva som er lurast. Kom med erfaringer de som har Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 28.November.2012 Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 Hadde Parsun 5 hk. Ver ikke hva slags hester vi snakker om men ikke mer enn ponnier i hvert fall. Skal ikke ha det igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.