Jump to content

Yamabisi og Parsun bra eller dårlig

Smartrib330

Recommended Posts

Jeg har Parsun 5 som hjelpemotor på en seilbåt, den fungerer fint også nå med noen år på nakken. Kvalitetsfølelsen er ikke allverdens... Til og med designet på dekseldekoren virker billig. Og det er ikke noe jeg hadde kjøpt selv. Den fulgte med båten og var da et par år gammel. Nå bruker jeg den til de blir problemer, så får vi se hvor lenge det varer. Jeg har sett at Parsun har gjort det ganske bra i tester utenlands.

Hei. Flott om fleire legg inn erfaringer. Skal kjøpe ny motor til gummibåten. Skulle gjerne kome over ein Tohatsu 8 hk 2-takt, men det er ikkje så lett... Dei har no også fått ein del år på baken... Når ein kan få ein ny 5 hk parsun til omlag samme prisen som ein 10 år gammal motor av meir kjend merke, så blir eg usikker på kva som er lurast. Kom med erfaringer de som har :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...