Håreken Startet 26.November.2012 Link til dette innlegget Startet 26.November.2012 Har plukket ut et varmeapperat fra båten av typen Thermic. Det er produsert av Volvo Flygplanmotor AB. Jeg har prøvd å søke etter repsett og bruksanvisning av apperatet, men uten hell. Er det noen som har eller kjenner til hvor det kan skaffes hadde det vært til god hjelp. Her er et bilde Bilde nr 2 Bilde 3 Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Seasu Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Her http://www.varmedoktorn.com/default.asp?HeadPage=209 Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 26.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 Takker for kjapt svar Seasu Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
KongKing Svart 26.November.2012 Link til dette innlegget Svart 26.November.2012 (redigert) Jeg har samme type varmer ser det ut til og fikk kjøpt veke m.m til denne hos maritim på slependen. Kk Redigert 26.November.2012 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.