Superkul Startet 28.November.2012 Link til dette innlegget Startet 28.November.2012 (redigert) Satte ut forespørsel om noen har ca mål på skapene (de stolene står på) i prosjektråden min men den er død ..... primært trenger jeg totalhøyden , høyden på fotdelen og avstand til veggen mot cabin Resten skal tilpasses kokeapparat og kjøleskap - kanskje det t.o.m blir en stekeovn?? løsning/ utforming på dashbord med plass til kartplotter midt i glaninga tas også i mot med største takknemlighet Redigert 28.November.2012 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Audiquattro Svart 28.November.2012 Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 (redigert) Disse havnet på bålet for et par år siden. Om du vil kan jeg måle på merkene i dørken etter stolene. Skal ut og se til båten i morgen. Blir ikke så veldig nøyaktig dessverre. Har de platene som man vilte beina på liggende et eller annet sted. Høyden kan det bli litt verre å finne ut av. Mulig det er noen merker i veggen også. Redigert 28.November.2012 av Audiquattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 28.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 bredden gir seg egentlig selv da det etter husken går jevnt utenfor lista til cabindøra Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.