sebesen Startet 28.November.2012 Link til dette innlegget Startet 28.November.2012 Jeg lurer på om noen vet om en plass i Norge der de selger eller forhandler Volvo Penta md5. Hel eller i deler. Jeg vil ikke ha nummer eller adresser til vanlige VP forhandlere. Jeg har nesten prøvd alle. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 28.November.2012 Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 (redigert) Hør med Odd på Holmen slipp. Han holder til sammen med ab marine i Leangbukta (altså ikke på holmen). Da jeg hadde problemer med min md17 for et par sesonger siden hadde han navn og nr til en som hadde mange brukte vp-motorer. Se http://www.motorservice.no/ Jeg endte Forøvrig opp med å kjøpe brukt diselpumpe fra Sverige. Har du sjekket der? Kk Redigert 28.November.2012 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nestor Svart 28.November.2012 Link til dette innlegget Svart 28.November.2012 Hva trenger du ??? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.November.2012 Link til dette innlegget Svart 29.November.2012 (redigert) Prøv han her. Frode Dahl Motorverksted 33 39 17 83 Østveien 527 Feierskauen 3145 Tjøme Redigert 29.November.2012 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sebesen Svart 29.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2012 Baatplassen har endret på overskriften så nå gir den ikke mening lenger... Sitér dette innlegget Link to post
sebesen Svart 29.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2012 jeg skulle egentlig ha en delemotor... Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 29.November.2012 Link til dette innlegget Svart 29.November.2012 Tor Sneve i Sandvika har mye deler nytt og brukt til VP. Han bør du sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 29.November.2012 Link til dette innlegget Svart 29.November.2012 Tor sneve var han jeg tenkte på også! Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.