Zitt Startet 1.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2012 Hei! Hvis det er interesse for kryssord med maritim vri på båtplassen kan jeg lage. Det nytter sikkert ikke å lage kryssord som kan løses direkte på skjermen, men må printes ut. Det finnes flere forskjellige typer kryssord, f.eks. med loddrett/vannrett oppgaver og kryssord med oppgavene skrevet inn i rutene i kryssordet. Kryssord kan også ha bilder og løsningsgater. Alt dette vet dere selvsagt, og jeg skulle gjerne visst hva som kan være av interesse. Og hvordan skal jeg måle den eventuelle interessen, antall kommentarer eller antall treff på denne tråden. Vi får se! Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2012 Hei! Jeg legger ut et kryssord, jeg! Det virker ikke som om responsen er den helt store, men vi får se! Jeg er dessverre ikke noen dataekspert, og knotet litt med å få det til. Vi opererer nok med to forskjellige systemer, som ikke skjønner hverandre. Jeg måtte innom printscreen får å få det ordentlig vist, og det ble bare så som så. Jeg regner med at jeg også legger ut et kryssord med bilde og løsningsgate. Håper dere gir meg en tilbakemelding. Lykke til! VANNRETT LODDRETT 1. Fartøyer 2. Båtutstyr 4. Lesestoff 3. Fangstredskaper 8. Tone 4. Stykker 9. Båtprodusent 5. Greit 11. Fartøy 6. Gresk bokstav 13. Guttenavn 7. Løfte 14. Gnikke 9. Dykkerutstyr 15. Drikk 10. Fartøy 16. Jentenavn 12. Lakke 18. Æ 17. Alene 19. Kart 20. Anklager 22. Beiler 21. Mate 24. Rekke 23. Moderne 25. Side 25. Ferdselsveien 26. Kjent dikt 26. Øyboer 27. Ordne 27. Blomster 28. Havn 29. Stor 30. Båtutstyr 30. Nyn. artikkel 33. Jentenavn 31. Skipsrom 34. Ynde 32. Seiler 35. Fangstredskaper 37. Guttenavn 36. Arveanlegg 38. Tittel 39. Ener 41. Vare 40. Men 43. Pronomen 42. Guttenavn 45. Nils Andersen 44. Husker 46. Kvinne 47. Pronomen 47. Båtuttrykk 48. Delta 52. Legemsdel 49. Finnes ofte i gjestehavn 53. Smerte 50. Suset 54. Hinne 51. Legemsdel 53. Vrikker 55. Båtutstyr 56. Brukes både på fjell og vann Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2012 Ja, der ser du! Da jeg trykket på "Post innlegg" gikk det helt i ball for oppgavene vannrett/loddrett. Regner med at dere skjønner hva som er hva, og hvordan det henger sammen. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 1.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2012 (redigert) Om du setter font til en monospace skrift, f.eks. Courier New så skal det se bedre ut. Red. Det gikk ikke så bra. Når jeg gikk inn for å pynte på kolonnene så ble det ball også med monospace..... :-( Redigert 1.Desember.2012 av egilwh (see edit history) Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Hafrsfjord Svart 1.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2012 (redigert) Med forbehold om at 52 loddrett skal være > Legemsdel - omvendt < så forsøker jeg meg med denne løsningen: Redigert 1.Desember.2012 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2012 Hafrsfjord - Du har helt rett, og da mener kanskje du at kryssordene må være vanskeligere. Men jeg tror jeg skal prøve meg frem litt først. Jeg følger opp med et x-ord til. Jeg måtte innom "Paint" å beskjære og greier, og gjøre bildet mindre fordi filen ble for stor. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.