Jump to content

Flere her inne som har/har hatt Joda 310 Monacco ?

Joda3300

Recommended Posts

Hallo;)

Lurte litt på om det er flere som har samme båt som eg har eller har hatt ein sånn båt?

Eg er som mange andre veldig opptatt av å få få høgest mulig marsjfart.

I båten står det ein VP Kad 44 248 hk og båten yter ca 30 knop maxfart ved vanlig lastet og 31,5 knop heilt tom og lite diesel. Har nå C3 propellere stående på, og kunne godt tenkt meg å montert C4 propellere, men båten ligger allerede heilt på grensen til å oppnå topp turtal ved normalt lastet båt,Noen som har tips og triks til hva eg kan gjøre får å oppnå mere turtall og får båten mer lett planende?, leste ein tråd tideligare i dag ang speed rails og skjørt? kan dette vere noe til denne båten? For å få båten i plan må eg trimme drevet heilt inn og full flaps, helst bør også folk som sitter bak i båten gå fram, Leste i båtmagasinet sin test med Kad 42 på 216 hk og da klarte dem ein toppfart på 32knop så her er det noe som skurrer hos meg, noen som har erfaring eller kan fortelle meg litt om hva dere får på maxfart ?

Mvh Tom Erik

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...